torsdag 24. april 2008

Ti grunner til at Zac Effron rocker

Det er bare å innse; Zac Efron av High School Musical-fame RÄWKS. Ikke like mye som Chris de Burgh, selvfølgelig (som er f'ing metal). Ettersom jeg er mitt ansvar som folkeopplyser bevisst (og litt som satiriker (kanskje mest som satiriker (greit, jeg har bare en camp-aktig beundring for ham jeg ønsker å dele (selv om jeg seriøst synes han rocker)))) har jeg besluttet å sette sammen en liten liste over ting som gjør Zac Efron så utrolig kul:

  1. Homseryktene oppsto av den forståelige misoppfatningen av at Efron er like mye mann som Rob Halford eller Stephen Fry, dvs. for mye for en kvinne å takle. SÅ mandig er han ikke, men fremdeles nok mann til å holde tøsa Vannessa Hudgens monogam.
  2. Vet du forresten om den eksen til Hudgens som spredde bildene rakk å komme med ytterlige uttalelser før han døde?
  3. Efron danket ut både Oliver Cromwell og Augosto Pinochet da jeg skulle bestemme meg for et portrett å henge på veggen.
  4. Selv om Efron er hetero, synes han ikke homseryktene er noe å ta på vei for. Fordi han faktisk ER hetero, ulikt enkelte andre.
  5. Og han snylter sminke av Hudgens. Slikt krever en egen sort mann.
  6. Han spiller golf.
  7. A propos snylting; han tar det ikke så hardt at han er jødisk, men tyvlåner likevel både fra kjæresten og paparazziene, I motsetning til attention-whore Amy Whinehouse. Sigmund Freud ville vært stolt (ment som jødevits, ikke som homsevits... men den fungerer vel like bra til begge).
  8. Me and Orson Welles virker faktisk verdt å få med seg... ihvertfall mer enn Corbin Bleus videre karrière og the Suite Life on Deck.
  9. Han har vært bortpå Ashley Tisdale. Mest sannsynlig bare på TV, men... det står fremdeles RESPEKT av det.
  10. Han besøkte en døende gutt.

Stem på Bloggrevyen

0 kommentarer: