onsdag 7. mai 2008

Ashley Tisdale endelig single?

Ryktene vil ha det til at High School Musical-stjerne Ashley Tisdale og kjæresten Jared Murillo har (takk YHWH) gjort det slutt. Nå skal jeg ikke gå for dypt i sannheten i dette (som sagt; bare rykter). Selvom jeg er sikker på at dette har noe med at jeg endelig har fått meg nytt pass (ikke si noe!), så hadde jeg tålt at hun hadde ventet til jeg også fikk skaffet USA-visum og flybilletter (hysj, jeg trenger virkelig en illusjon å klamre meg til). Om ryktene skulle vise seg å være usanne for denne gang, har jeg allikevel satt sammen en liste over grunner til å gjøre seg klar til den store dagen:

  1. Hun må være tidenes beste grunn til å stumpe røyken.
  2. Hun beholder stort sett klærne på. Og selv da jeg er sikker på at hun kan få en fullt påkledd mann til å komme bare ved et blikk... eh, ikke at det har hendt med meg, altså.
  3. Skal hun først provosere, gjør hun det subtilt.
  4. Som god jød økonomibevisst person følger hun pengene, og vet når hun bør tenke på å feige ut. Hun er også motstander av tyveri, selv fra goy
  5. Trekant med Miley Cyrus?
  6. Man kan ha nasal-sex med henne uten å få "small penis-syndrome".
  7. Nesejobben hennes var forresten av utelukkende medisinske grunner. Like sikkert som at Batman er hetero.
  8. Puppejobben kan man se på henne bare er oppspinn, og forhåpentligvis også uaktuell i fremtiden... ordentlige pupper SKAL få plass i en hånd.
  9. Hvis man ikke har noe imot litt genital kløe; trekant med (den tøsa) Vanessa Hudgens?
  10. Forresten, sikler du etter Vanessa Hudgens, vil Zac Efron drepe deg og lage klær til Vanessa av huden din... ikke at hun vil beholde dem på.
  11. Frk. Tisdale har også vært borte på Efron... fremdeles mest sannsynlig bare på TV da, men...
  12. Hun begynner å ha litt kreativ innflytelse bak kamera og.
  13. Hun får meg virkelig i julestemning... hanukkah-humør..? Næsj, ordet jeg leter etter er nok 'vårkåt'.
  14. Trekant med Zac, så lenge han holder seg unna henne... ja, jeg vet hva det vil innebære, og det vil være verdt det... selv om frk. Tisdale skulle være fraværende *host*
  15. Hun ser smashing ut i golf-drakt.
  16. Hun er en av to jeg kjenner til som kan ha på seg knestrømper hvor kanten synes, og fremdeles ikke se ut som en emogother.
  17. Jeg velger å tolke min avsky for cheeseburgere som et tegn på at Ashley og jeg er meant-to-be.
  18. She wants it fabulous... og sier nok derfor ikke nei til underernærte Oscar Wilde-wannabes.
  19. Etternavnet hennes er Tisdale... ergo kan vi kalle sønnene våre Attila/Atle og Alexander T. Gjervan (kake hvis du tar referansen).
  20. DERFOR!

Stem på Bloggrevyen

0 kommentarer: